sobota, 28 marca 2009

Znak Bezpieczeństwa KRUS

Na XV Międzynarodowych Targach AGROTECH 2009 w Kielcach, w dniu ich inauguracji 13 marca br., Prezes Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Henryk Smolarz, uhonorował firmę EXPOM z Krośniewic dwoma zezwoleniami na oznaczenie „Znakiem Bezpieczeństwa KRUS” kilku wyrobów tego producenta: - sześciu typów agregatów do uprawy przedsiewnej „WICHER” oraz wałów wahadłowych przednich „TERRA I”. EXPOM dołączy do grona 25 innych producentów/dostawców wyrobów dla rolnictwa, uprawnionych do oznaczania „Znakiem Bezpieczeństwa Kasy” łącznie 163 różnych typów i serii wyrobów.

Znak Bezpieczeństwa KRUS” nadawany jest w Kasie od 1996 roku, w formie specjalnego zezwolenia. Uprawnia ono producenta/importera/dostawcę do oznaczania danych wyrobów graficznym marketingowym logotypem Kasy.

krus.gov.pl

1 komentarz:

andrzej78 pisze...

Witam serdecznie , nazywam się
Andrzej pisze do pana w bardzo nietypowej sprawie. Otóż moja kochana
żona ma 24 lata jest studentką Akademii Morskiej.W Gdyni razem mieszkamy od
niedawna. Żona ma młodszą siostrę 4 latka i do puki żona się uczy
otrzymuje wraz z siostrą rentę tz. rodzinną po zmarłym tacie po połowie czyli
ok 310 zł żona i tyle samo jej siostra, tak było do lutego bieżącego
roku .16 grudnia 2008 moja mama szła na emeryturę i razem z moim ojcem
przepisała mi częśc swojej ziemi ok.4,8 ha . Po czym przysłano pismo do żony
że jej mąż nabył ziemie zarejestrował się jako rolnik w KRUS więc
może czerpac korzyści majątkowe z tej ziemi. I KRUS wyliczył że należy
się żonie tylko 40 zł z tej marnej renty. 270 zł przepadło nie należy się
żonie ok. Ale dlaczego nie dadzą tego dziecku ono teraz pójdzie do
szkoły niema ojca w tak młodym wieku . Ja tylko chciał bym wedziec co się
stało z tymi pieniędzmi . Te biedne dziecko straciło ojca w wieku 4 miesiące.
Przecież gdyby ich ojciec, a mój teśc żył to otrzymywał by całą
rentę ,on był ciężko i nie odwracalnie chory , a po za tym miał ziemie na
siebie i to ok.40 ha. dlatego też ta renta była taka niska , przez to ze miał
ziemie nie otrzymywał całej renty. Niezrozumiałe jest to więc dla mię
dla czego kiedy ja mam 4 ha ziemi kiepskiej bo większośc to 6 klasa z
której nie mam ani grosza dochodu( a podatek muszę płacic) KRUS zabrał te
pieniądze. Najbardziej mnie zabolało kiedy się dowiedziałem że te biedne
dziecko nie dostanie swoich pieniędzy które jej się bez wątpienia należą.
Ono jeszcze nie poszło do szkoły do ludzi a Oni już ją okradają(KRUS
oczywiście) w wieku czterech lat sama się nie obroni.Ta sprawa mnie poruszyła
mam nadzieje ,że rozumiecie KRUS bo ja niestety nie zrozumiem . Dziękuje
i Pozdrawiam serdecznie.